Skip to main content

-

自我評估

賭博是普及活動,只是有一部份習慣賭博的人會持續地被賭債負累,並對賭感到矛盾,卻又欲罷不能,社會普遍稱呼這習慣為問題賭博。專職輔導員視此持續情況為賭博失調,意思是無法調節賭博衝動的情況。你如何面對賭債,每一次下注的決定會否令問題加深,取決於你的賭博習慣是否問題賭博。知彼不知己,如何保護自己?(是次測試參照國際認可評估工具,APA, 2013)
1.你係唔係想追返之前輸咗嘅錢?
2.落注金額幾多好影響你嘅感覺。你要有一定數量嘅落注金額先會感受到賭博帶來嘅刺激感;落注金額減少,所期待嘅刺激感都會減少
3.你會傾向落高賠率嘅注碼?
4.當你嘗試減少或停止落注時,你會覺得唔自在或者覺得容易「發忟憎」?
5.你曾經不斷控制、減少或者停止賭,但係都唔成功。
6.你會經常諗起有關賭博嘅事(例如:重溫之前賭博情景、預測賭博結果或者計劃下一次賭博、想辦法搵賭本)?
7.你心情唔好或者不安嘅時候,就會想去賭?
8.你會講大話嚟隱瞞自己參與賭博嘅情況 / 投注金額?
9.你因賭博已危及或已令你失去重要嘅關係、工作、學習或生涯發展機會?
10.因為賭博引致嘅金錢負擔,你需要倚靠其他人提供金錢舒緩你嘅財務困境?
Chat Now